• Cégnév: GEOK Kft.
  • Cím: 1098 Budapest, Dési Huber u. 5/IV.
  • Fax: +36-29/360-120
  • Telefon: -
  • Mobil: +36-30/335-8292
  • E-mail cím: info@geok.hu
  • Weboldal: www.geok.hu



I.                    Gazdasági-, üzletviteli tanácsadás

 
- Ön belegondolt már abba, hogy cége a lehetőségekhez képest optimálisan működik-e?
- Megfelelő létszámú és kvalitású foglalkoztatottakat alkalmaz-e?
- A működéshez leginkább megfelelő eszközök állnak-e a rendelkezésére?
- Jól mérte fel a piaci lehetőségeit?
 
A Mi álláspontunk szerint más egyéb tényezők mellett leginkább a fenti kérdések befolyásolják egy cég tevékenységének minőségét, hatékonyságát, az alkalmazottak munkahelyi morálját, valamint a bevételek ésszerű felhasználását!
Cégünk segítséget tud nyújtani Társaságának abban, hogy működése során ne forduljanak elő pazarlások, esetleg hiányosságok.
A fentiek jegyében  tevékenységünkbe tartozik a
- vállalati struktúra kialakítása,
- piaci lehetőségek felmérése, elemzése,
- számviteli-, ügyviteli rendszerek kialakítása,
- humán erőforrás gazdálkodás /megfelelő létszám, megfelelő kvalitás, stb./,
- kontrolling feladatok meghatározása, elvégzése,
- hely- és eszköz ellátottság felmérése, valamint kiépítése és üzemeltetése
- logisztikai rendszerek kialakítása,
/beszerzési-, értékesítési struktúra, raktározás, stb./
- szükséges szabályzatok elkészítése
/számviteli politika, munkaköri leírások, munkarendek, működési szabályzat, egyéb szabályzatok/
 
Továbbá segítünk az Ön cégének a különböző üzletek megkötésében, akár cégképviselettel anonim módon is. Ide tartozhat pl.: üzletkötések, ártárgyalások, egyéb megállapodások.
 
Az általunk nyújtott szolgáltatásban a fenti feladatokra cégünk a vezetői igényeket figyelembe véve több alternatívát készít, melyek minden esetben pontos és érthető elemzéssel, kiértékeléssel, előnyök-hátrányok megjelölésével történik.

 

II.                 Teljes körű számviteli és ügyviteli szolgáltatás

 
  1. Számviteli szolgáltatás
  • teljes körű könyvelés /akár visszamenőleg is/,
  • bérszámfejtés /kifizetőhely esetén is/,
  • kimutatások /pl. vezetői kimutatások, egyéb nyilvántartások/ készítése
  • bevallások, és beszámolók készítése,
  • 3. személynél való képviselet / adóhatóság, hivatalos szervek, valamint tovább is bővíthető igény szerint/
 
A fenti tevékenységet megegyezés szerint saját irodánkban, ill. Ön által kijelölt helyszínen is végezhetjük!
 
  1. Ügyviteli szolgáltatás
  • titkárság megszervezése, feladatok ellátása,
  • postázás megszervezése,
  • iktatási rend kialakítása és ehhez kapcsolódó feladatok ellátása
  • irattárazás
  • székhelybiztosítás
 
A fenti feladatok bizalmas jellege miatt cégünk természetesen a legnagyobb diszkrécióval dolgozik!

 

III.               Könyvvizsgálat, adótanácsadás, átvilágítás

 
Minden cég életében eljön az a pillanat, mikor a vezetésnek belső, vagy külső személyek részére egy adott időpontban az addig eltelt időszakról számadást kell tennie. Ennek okai lehetnek:
  • tulajdonosi szerkezetváltozás,
  • cégformával kapcsolatos változások,
  • adóhatósági vizsgálatok,
  • üzleti stratégia változtatása,
  • megváltozott gazdasági helyzet miatti átalakítás, átszervezés,
  • esetleg megszűnés,
valamint más egyéb esemény. Ezért cégünk vállalja a kötelező feladatok elvégzésén túl – mint például kötelező könyvvizsgálat -, a cég működésének teljes körű átvilágítását a jogszabályoknak megfelelő működés, valamint a tulajdonosok igényeinek figyelembevételével.
E feladatot CSAK ÉS KIZÁRÓLAG a cég vezetése részére, valamint a cég vezetése által engedélyezett 3. személy részére készítjük el!

 

IV.               HR szolgáltatás

 
A vállalkozások életében nagyon fontos szerepet játszanak az emberi tényezők. Sok esetben tapasztaljuk, hogy a cégek egy adott feladatra nem a megfelelő végzettséggel rendelkező személyeket foglalkoztatják. Ebből adódóan akár bér-, akár megbecsüléssel kapcsolatos feszültségek alakulhatnak ki. Ehhez szorosan kapcsolódik a leendő munkavállaló személyisége is. Minden vállalkozás esetében a munkahelyi légkör más és más, ebből adódóan nem elegendő csak a megfelelő végzettséget figyelembe venni, hanem az adott munkamorálba való beilleszkedési képesség is nagyon fontos. Azért, hogy megfelelő odafigyeléssel tudjunk segíteni a partnereinknek, a jövőben különálló tevékenységként fogjuk kiszolgálni ügyfeleink igényeit.

 

 

 


Vissza