GEOK Kft.
- Cégnév: GEOK Kft.
- Cím: 1098 Budapest, Dési Huber u. 5/IV.
- Fax: +36-29/360-120
- Telefon: -
- Mobil: +36-30/335-8292
- E-mail cím: info@geok.hu
- Weboldal: www.geok.hu
I. Gazdasági-, üzletviteli tanácsadás
- Ön belegondolt már abba, hogy cége a lehetőségekhez képest optimálisan működik-e?
- Megfelelő létszámú és kvalitású foglalkoztatottakat alkalmaz-e?
- A működéshez leginkább megfelelő eszközök állnak-e a rendelkezésére?
- Jól mérte fel a piaci lehetőségeit?
A Mi álláspontunk szerint más egyéb tényezők mellett leginkább a fenti kérdések befolyásolják egy cég tevékenységének minőségét, hatékonyságát, az alkalmazottak munkahelyi morálját, valamint a bevételek ésszerű felhasználását!
Cégünk segítséget tud nyújtani Társaságának abban, hogy működése során ne forduljanak elő pazarlások, esetleg hiányosságok.
A fentiek jegyében tevékenységünkbe tartozik a
- vállalati struktúra kialakítása,
- piaci lehetőségek felmérése, elemzése,
- számviteli-, ügyviteli rendszerek kialakítása,
- humán erőforrás gazdálkodás /megfelelő létszám, megfelelő kvalitás, stb./,
- kontrolling feladatok meghatározása, elvégzése,
- hely- és eszköz ellátottság felmérése, valamint kiépítése és üzemeltetése
- logisztikai rendszerek kialakítása,
/beszerzési-, értékesítési struktúra, raktározás, stb./
- szükséges szabályzatok elkészítése
/számviteli politika, munkaköri leírások, munkarendek, működési szabályzat, egyéb szabályzatok/
Továbbá segítünk az Ön cégének a különböző üzletek megkötésében, akár cégképviselettel anonim módon is. Ide tartozhat pl.: üzletkötések, ártárgyalások, egyéb megállapodások.
Az általunk nyújtott szolgáltatásban a fenti feladatokra cégünk a vezetői igényeket figyelembe véve több alternatívát készít, melyek minden esetben pontos és érthető elemzéssel, kiértékeléssel, előnyök-hátrányok megjelölésével történik.
II. Teljes körű számviteli és ügyviteli szolgáltatás
- Számviteli szolgáltatás
- teljes körű könyvelés /akár visszamenőleg is/,
- bérszámfejtés /kifizetőhely esetén is/,
- kimutatások /pl. vezetői kimutatások, egyéb nyilvántartások/ készítése
- bevallások, és beszámolók készítése,
- 3. személynél való képviselet / adóhatóság, hivatalos szervek, valamint tovább is bővíthető igény szerint/
A fenti tevékenységet megegyezés szerint saját irodánkban, ill. Ön által kijelölt helyszínen is végezhetjük!
- Ügyviteli szolgáltatás
- titkárság megszervezése, feladatok ellátása,
- postázás megszervezése,
- iktatási rend kialakítása és ehhez kapcsolódó feladatok ellátása
- irattárazás
- székhelybiztosítás
A fenti feladatok bizalmas jellege miatt cégünk természetesen a legnagyobb diszkrécióval dolgozik!
III. Könyvvizsgálat, adótanácsadás, átvilágítás
Minden cég életében eljön az a pillanat, mikor a vezetésnek belső, vagy külső személyek részére egy adott időpontban az addig eltelt időszakról számadást kell tennie. Ennek okai lehetnek:
- tulajdonosi szerkezetváltozás,
- cégformával kapcsolatos változások,
- adóhatósági vizsgálatok,
- üzleti stratégia változtatása,
- megváltozott gazdasági helyzet miatti átalakítás, átszervezés,
- esetleg megszűnés,
E feladatot CSAK ÉS KIZÁRÓLAG a cég vezetése részére, valamint a cég vezetése által engedélyezett 3. személy részére készítjük el!
IV. HR szolgáltatás
A vállalkozások életében nagyon fontos szerepet játszanak az emberi tényezők. Sok esetben tapasztaljuk, hogy a cégek egy adott feladatra nem a megfelelő végzettséggel rendelkező személyeket foglalkoztatják. Ebből adódóan akár bér-, akár megbecsüléssel kapcsolatos feszültségek alakulhatnak ki. Ehhez szorosan kapcsolódik a leendő munkavállaló személyisége is. Minden vállalkozás esetében a munkahelyi légkör más és más, ebből adódóan nem elegendő csak a megfelelő végzettséget figyelembe venni, hanem az adott munkamorálba való beilleszkedési képesség is nagyon fontos. Azért, hogy megfelelő odafigyeléssel tudjunk segíteni a partnereinknek, a jövőben különálló tevékenységként fogjuk kiszolgálni ügyfeleink igényeit.
Vissza